afzien in azie; 'waar zijn we nou weer??!!' - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu afzien in azie; 'waar zijn we nou weer??!!' - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu

afzien in azie; 'waar zijn we nou weer??!!'

Door: Michiel en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Michiel

13 April 2010 | Vietnam, Hanoi

dag lieve kijkbuiskinderen,

tussen de kakkerlakken en dikke ratten door schrijven we even iets aan onze trouwe fans, deze keer vanuit vietnam. we zijn hier net een paar uurtjes en zijn aangenaam verrast door alle nieuwe indrukken. het is hier allemaal net iets ontwikkelder en mooier of zo.

tja, indonesie was ook erg fijn, sinds de laatste aflevering hebben we heel java doorgetreind en onderweg mooie vulkanen en rijstplukkers gezien, geweldig mooi vanuit je luie aircostoel. we zijn ook allebei best wel ziek geweest, dat is nu gelukkig achter de rug en we zijn weer wat kilotjes lichter..

we hebben een paar dagen met joep en marion in yogjakarta doorgebracht, kunnen nu keihard onderhandelen met de locals over geld(we hebben geleerd de mooiste dingen af te zijken om een paar centen korting te krijgen).

morgen maar even een plannetje maken over welke route we hier gaan kiezen, heb al gezien dat je vietcongtunnels in kunt en lekker mag blaffen met allerlei oud oorlogstuig. ik zou toch wel graag een grote kanonskogel afvuren. hoop dat we geen ruzie krijgen samen..

in de categorie eten en drinken zijn we ook weer wat wijzer geworden, hier staan kikkers met een knoflooksaus op de menukaart en in yogyakarta moest ik van joep kopi luwak drinken(koffiebonen die uitgepoept zijn door een speciale boomkat). het aroma is heerlijk poepachtig maar wel de duurste beste koffie in de wereld en je kunt de bonen zo van de grond rapen, handig voor relakste derdewerelders.

tja je maakt hier veel mee in een paar weken en voel me nu al jaren ouder door alle ervaringen. maar we genieten ervan en alle trouwe volgers van deze realitysoap heel veel groeten en we zien jullie graag vanaf 15 juni voor een bbq of borrel.

  • 12 April 2010 - 18:52

    Naatje:

    hey schatkes,poeh poeh jullie maken n hoop mee zo he.....wel echt te gek lijkt me!!!!maaruh,geen kiekjes meer???hier is het wel oke nu,niet erg warm maar wel droog en zonnig dus dat is al heel wat he :) maar jullie zijn dus 15 juni terug?!dan hebben jullie nog f zeg......ik wil ook!!!!!!!!!!!!hahahaha!!!ben benieuwd naar jullie verhalen als jullie terug zijn!!nou jongens :p nog veel plezier maar weer he en tot snel horens.dikke kus naatje doeiiiiiiiiiiii xxxxx

  • 12 April 2010 - 18:53

    Naatje:

    hey schatkes,poeh poeh jullie maken n hoop mee zo he.....wel echt te gek lijkt me!!!!maaruh,geen kiekjes meer???hier is het wel oke nu,niet erg warm maar wel droog en zonnig dus dat is al heel wat he :) maar jullie zijn dus 15 juni terug?!dan hebben jullie nog f zeg......ik wil ook!!!!!!!!!!!!hahahaha!!!ben benieuwd naar jullie verhalen als jullie terug zijn!!nou jongens :p nog veel plezier maar weer he en tot snel horens.dikke kus naatje doeiiiiiiiiiiii xxxxx

  • 12 April 2010 - 18:54

    Naatje:

    whahahaha ik val wel steeds in de herhaling he,hahahahahaha SNORRY ;)

  • 12 April 2010 - 19:14

    Naatje:

    nou das raar,krijg nu ineens wel foto's van jullie.........net was er echt nog niks!!!!!ik krijg ze ook niet allemaal.tijdelijk kan je ze niet bekijken..........!!hahaha dat ziujn veel berichtjes van mij he :p
    nou doepie weer xx

  • 12 April 2010 - 19:19

    Lizard:

    hoi meine liebe freunden,
    veel duitsers tegengekomen daar trouwens?> weet je nog die ene op zanzibar michiel, die over die kwallen begon!! wil je die weer een snel voordoen??? joris kan het ook wel hoor, maar volgens mij kan jij het beter!
    Leo, ik heb een brandende vraag: heb je al wat van de universiteiten gehoord? of wanneer is daar uitsluitsel over?

    ok, ok- dit zijn de eerste officiële tekenen mijnerzijds van gemis! nog 64 dagen tussen de ratten, kakkerlakken en uitgepoepte koffiebonen, 'nou- jij liever dan ik'.

    hoogachtend,

    el Lizardino

  • 12 April 2010 - 19:44

    Lieke:

    15 juni alweer, wat gaat dat super snel zeg!
    En weet je wat ik deze week in de bus vond????
    Een hele lange lieve leuke mooie brief :) Echt super, ik heb hem volgens mij in 5 sec gelezen en daarna nog 6 keer :)
    Echt heel tof, tsja, die kakkerlakken en kikkerbilletjes waren te verwachten he?!?!?
    Hier gaat alles goed, vele verhalen wanneer jullie weer terug zijn!
    liefs en kusjes, lieke

  • 12 April 2010 - 20:53

    Oma:

    Lieve reizigers,

    Hartelijk dank voor weer een interessant reisverhaal. Ik vind het ontzettend leuk dat jullie dit doen, zo zijn we toch een beetje op de hoogte van wat jullie meemaken. Wees voorzichtig met dat vreemde eten, want jullie zijn al ziek geweest, las ik. Zeker diarree gehad omdat je enkele kilo's lichter bent geworden?
    Geef je ogen goed de kost en slurp zoveel mogelijk de beelden in je op.
    Tot de volgende keer en veel succes!

    Liefs van oma XXX

  • 12 April 2010 - 23:19

    Richard:

    Hoi luitjes, tja dat reizen is allemaal wel leuk maar dat eten dat je af en toe voorgeschoteld krijgt........ en dan hebben jullie nog het geluk dat je het uit beleefdheid niet hoeft op te eten...... of toch wel !! Is Michiel al vegetarier geworden na het zien van de knoflook kikkerbilletjes... brrrr !! Bedankt voor je telefoontje vandaag, ik vond het echt tof. Ik zit al weer in Londen om in mijn uppie, nou ja met Gerben en een ander zakelijk contact, mijn verjaardag te vieren. ach ik heb een flesje rode wijn gekocht en lekker geproost in gedachten op degene die me na aan het hart liggen. heel veel plezier in Vietnam en ik sluit me bij Oma Nijnsel aan: houd je ogen goed open en geniet ervan. Knuffel voor jullie beide en een dikke KUS voor mijn dochter !!! PA

  • 13 April 2010 - 07:14

    Judith:

    Ha Leonie en Michiel,

    Wat een verrassing die brief voor de verjaardag van Tamar!!! Seribu Rupiah en het armbandje ging meteen om. Ook afgedongen op 2 cent nauwkeurig? Wat is die tuan dari belanda toch een krentekakker.

    Veel liefs van hier!!

    Judith

  • 13 April 2010 - 18:55

    Trainingshuis Acht:

    hee hallo!

    Michiel zet maar vast in de agenda: 18 Juni teamuitje! Het belooft erg VETTTT te worden. Leuke eerste dienst dachten we zo!

    groetjes en geniet er nog van!

  • 14 April 2010 - 04:50

    Anniek:

    Lieve Leonie en Michiel!
    Sorry voor de late reactie maar wat leuk om te lezen hoe het met jullie gaat! Azie is duidelijk heeeeel anders dan NZ!
    Geniet nog van jullie mooie reis en als ik weer eens echt de tijd heb om lang online te zijn, zal ik alle overige verhalen ook eens gaan lezen! Lijkt me erg leuk!

    Liefs Anniek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie en Michiel

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 16409

Voorgaande reizen:

01 Februari 2010 - 15 Juni 2010

Michiel en Leonie - Onze reis!!

01 Oktober 2008 - 06 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: