Xin Chao - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu Xin Chao - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu

Xin Chao

Door: Michiel en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Michiel

02 Mei 2010 | Vietnam, Hanoi

Ha lieverds,

Zijn jullie weer bijgeslapen, uitgekaterd en opgedroogd van Koninginnedag...? Toch hadden we die dag graag met jullie doorgebracht in plaats van in een te krappe (duidelijk voor aziaten gemaakte)slaapbus een 12 uur durende busreis te maken met rokende buschauffeurs, snurkende onderburen en een toilet waar de urine tot aan je enkels staat.... Tja, soms moet je een beetje afzien, blijkbaar hoort dat erbij.
Jammer dat de wind t liet afweten na 5 dagen ploeteren en euforie om t kiten goed onder de knie te krijgen. We hebben er mooie oorlogswonden aan overgehouden en een enorme kick!!

Ergens ook maar goed dat de wind niet meer waaide, anders waren we er misschien wel nooit weggegaan, en onze planning is al zo in de knoei. Om dat een beetje op de lossen gaan we Laos overslaan en een stukje vliegen om tijd te winnen.
We zijn nu in een kleermakers stadje aan de zee. Morgen gaan we naar het culturele hart van vietnam en dan door naar de hoofdstad, Ha Noi, en Halong Bay. Dan vliegen we de 9de naar Ho Chi Min terug en nemen we vandaar de bus naar Cambodja. Dan kunnen we een beetje rustig aan doen want de tijd vliegt en voor we t in de gaten hebben zijn we weer in Eindhoven, aan t werk.
Ik zal nog proberen wat mooie plaatjes toe te voegen. Dat gaat wat moeizaam op deze site maar voor degene met facebook: daar is wat meer te zien.
We houden jullie op de hoogte!!
Tot snel
Ca Mon
Pho Bo
Cau Lau
Xin Chao
Com Chay
(en daar stopt ons Vietnamees vocabulair)

• 02 Mei 2010 - 07:42

Leonie En Michiel Kusters:

wat is michiel toch een fijne reisgezel. leonie lijkt op een aap :-)

• 02 Mei 2010 - 11:22

Hillie:

Haai schatjes! Hihi wat schrijven jullie toch leuk! Koninginnendag was leuk lekker door Eindhoven gesjauwt met een biertje in de hand. Verder rustig aan gedaan! Hebben jullie al lekker gekite? Hmm het ziet er echt fantastisch uit. Geniet, geniet, geniet. En tot over een paar weekjes! Veel liefs

• 02 Mei 2010 - 16:51

José:

Wow die foto's!
    Schitterend!
    Vooral in die bus!
    Wel een exotisch oord om je eigen koninginnedag te vieren!
    doei.

• 03 Mei 2010 - 05:52

Naatje:

hey skatjes,jullie schrijven idd heel leuk.....ben iedere x weer erg benieuwd wat jullie nu weer hebben mee gemaakt en hebben gezien!!het ziet er daar wel errug fantastisch uit.... :) nou aapjes,tot snel horens weer!!!!! doeiiiiiiii kus naatje

• 03 Mei 2010 - 17:52

Anoniem:

gelukkig waren jullie er niet met koninginnedag; is 't land weer wat ellende bespaard gebleven!

• 03 Mei 2010 - 19:12

Oma:

Hoi luitjes,
    Dank, weer een mooi verslagje. Zo blijven we een beetje op de hoogte van jullie doen en laten. Ook leuke foto's.
    Koninginnedag was hier koud en nat. Ook gisteren en vandaag koud (7 graden!!!!) en hele dag regen. Misschien hebben jullie het soms te warm, maar denk dan maar aan ons en geniet van de hitte daar.
    Sla zoveel mogelijk herinneringen op zodat wij na jullie thuiskomst daar ook nog van kunnen genieten.
    Heel veel liefs en ik kijk weer uit naar het volgende verslag!
    Oma XXX