Terug bij af - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu Terug bij af - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu

Terug bij af

Door: Michiel en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Michiel

10 Mei 2010 | Vietnam, Hanoi

Terug in Ho Chi Min (Saigon) waar we onze reis door Vietnam begonnen zijn. Het voelt een beetje als thuiskomen omdat de sfeer hier vriendelijker is dan in het strakke communistische Hanoi.

De afgelopen weken zijn we over land van zuid naar noord vietnam gereisd en vandaag in 1,5 uur teruggevlogen.... Morgen vertrekken we naar Cambodja, een nieuw avontuur!
We hebben enorm genoten van dit mooie land, samen met onze belgische reisgenootjes die we steeds weer tegenkwamen, supergezellig om lief en leed over de vietnamese spuug en buikgewrijf gewoontes de delen.

Een paar hoogtepunten van de afgelopen tijd waren wel onze cruise naar halong bay, het plaatje wat de meesten van jullie misschien wel kennen van vietnam. Lekker op de boot en verder niks doen.
En we hebben ons verdiept in de vietnamese kookkunsten met een kookcursus van tv chef mister Hai (de Vietnamese Jamie Oliver). Goede herinneringen dus aan de laatste dagen hier!! We komen hier vast nog eens terug!! Maar nu is t tijd voor nieuwe avonturen, morgen loopt ons visum af, ook dat.
Nog wat laatste plaatjes van hier en daar zullen jullie t dan mee moeten doen!

Tot snel weer!!

• 09 Mei 2010 - 17:43

Mms:

nou dat ziet er gezellig uit die kookcursus.

mooie figuurtjes gemaakt.

nog een paar weekjes en dan zit je weer aan de bruine boterhammetjes met geitekaas.........

geniet er nog maar flink van en maak genoeg foto's want zoveel moois is bijna niet meer op je harde schijf op te slaan.

xxx mms

• 09 Mei 2010 - 19:05

Hildie:

Wederom vette foto's. Echt mooi daar! Ik kijk uit naar de grote dia avond bij terugkomst. Veel liefs en tot over een paar weekjes!

• 10 Mei 2010 - 06:18

Richard:

Hallo reizigers,
    zo een kookcursus, das wel een voor mij onverwachte activiteit, maar ik kom er graag eens van genieten. Ik hoop wel dat jullie keuken er dan anders uitziet als die van dat eetstalletje. jeetje wat maken die lui er een bende van !! Brrr. Bon Apetit, mooi niet !!

Ben benieuwd naar de foto,s van Hanoy bay want die lijken me wel super.

Hele goeie reis naar Cambodja en ik ben benieuwd wat jullie daar weer allemaal tegen gaan komen. Have FUN !!

XXX PA

• 10 Mei 2010 - 12:12

Sjoerd En Barbara:

Lieve schatten wat een mooie plaatjes...Het is jullie weer gelukt, we zijn jaloers...De kookcursus ziet er goed uit. Goed onthouden hoe je dat figuur in die rijst met cocos krijgt, dat moet je me echt leren. Michiel z'n rolletje ziet er ook goed uit hahaha. ik spreek jullie vanavond weer, dus tot strakkies.
    XXX van ons 3 tjes.

• 10 Mei 2010 - 14:24

Lieke:

Ik hoop dat jullie ook ontzettend van Cambodia kunnen genieten: heel anders maar ook heel mooi!
    Het laatste deel van jullie reis, zet 'em op :)

• 10 Mei 2010 - 18:21

Naatje:

hey schatjes,wederom heeeeel erg gaaf!!!die kookcursus helemaal super lijkt me....ben dus ook wel benieuwd of jullie wat leuke receptjes voor me hebben bij terugkomst :p maar euh ik zou zeggen heeeeeel veel plezier en fijne tijd nog in cambodja,geniet er nog van lieverds dikke kus naatje

• 16 Mei 2010 - 14:38

Dim En Trien:

Allerliefste pindakaasetende reisgenootjes! God, wat worden jullie hier gemist! Niemand om onze onzin tegen te verkopen! Heerlijk dat jullie dan ook de eerste zijn om onze geweldige statistiekjes te lezen! hihi... Hoe loopt de zoektocht naar vrijwilligerswerk? Wij vertrekken hier morgen eindelijk ook! Drie dagen niksen, perfect! En daarna hoor je t wel weer! Poster zit stevig en veilig in Dimi zijn (al mega-loodzware) rugzak... En de pannekoekencentenkwestie moet er inderdaad bij... aanvulling volgt! Doe t daar goed!
    Dikke zoen