dag kazen! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu dag kazen! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu

dag kazen!

Door: Michiel en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Michiel

25 Mei 2010 | Cambodja, Phnom-Penh

de twee reizende monniken zijn de hitte en tempels van ankor wat en battambang ontvlucht voor wat verkoelng aan de cambodjaanse kust.van +40 zijn we naar +30 graden gegaan met een lekker verkoelend zeebriesje.

hier in sihanoukville geen weeshuizen maar cocktailbarren.( we hebben vrijwilligerswerk gedaan in een huis dat bekend staat om zijn corruptie. een financiele donatie hebben we dus niet gedaan, maar we hebben de kinderen persoonlijke aandacht en wat kadootjes kunnen geven, toch ook erg waardevol.)

de trip hier naar toe was hels en duurde van 6 uur 's ochtends tot 23.00 's avonds. onze bus is deze keer nIet met stenen bekogeld dus dat viel dan weer mee. toch is een hele dag karaoke tv met de cambodjaanse frans bauer ook niet ideaal.

we verblijven nu in een strandhutje met 's nachts het geluid van de ruisende golven en het getrippel van ratten. benieuwd hoe dit weer gaat aflopen..

tja, misschien goed dat we weer spoedig terugkeren naar het nederlandse comfort van schone lakens en volle koelkasten en de mooie grijstinten in de lucht.

aan jullie povere reacties op deze pagina maken we op dat jullie ons enorm missen en vast druk bezig zijn met de organisatie van allerlei welkomsfestviteiten.

tot over 3 weken!!

klik hieronder voor de laatste foto's:

• 25 Mei 2010 - 20:19

Richard:

Tja, voor een echt welkoms feestje met de geneugten van Nederland moet je toch echt naar Amersfoort komen :-) !!

Wel een goed idee om de foto'sop faceboek te gooien want nu krijgen we er ineens veel meer. schitterend om te zien en ik ben blij dat jullie daar zijn en ik hier want het is me daar veel te heet en het doet me teveel aan de binnenlanden van India denken......! Maar het lijkt me wel dat als ze de zaak er niet zo zouden vervuilen dat het dan een schitterend natuurgebied is en heerlijk om te vertoeven.

Tja, en zo'n busreisje met entertainment moet je dan maar op de koop toenemen. Hopelijk is het over 3 weken rustig in Cambodja zodat je veilig huiswaarts kunt keren.

geniet ervan die laatste weken en maak er een mooie blijvende herinnering van.

XXX PA.

• 25 Mei 2010 - 22:40

Tomas:

jullie zijn schatten in ik mis jullie enorm!!

heerlijk zo'n ruizende golven op de achtergrond:D alleen jammer dat je dan heel de tijd op en neer rent naar de wc;)..

heel veel plezier. en de welkomsfestivieteid ga ik jullie al verklappen.....
    dat ik jullie kom halen op het vliegvelt(A)..

heel veel plezier nog.

het gaat al weer stukke beter. en het gaat heel mooi worden!

xxxx
    jullie broertje

• 26 Mei 2010 - 09:35

Hillie:

Nog ff en dan zal u weer naar het kikkerlandje terug reizen! looking foreword to it! We hebben hier prachtig weer gehad, ik was zowaar verbrand. Maar natuurlijk houdt dat niet langer dan twee dagen stand en als vanouds regent het vandaag weer. Ik weet niet wie de stukjes schrijft maar is echt heel leuk om te lezen. naja ik moet weer hard aan de slag! Tot snel!

• 26 Mei 2010 - 12:28

Naatje :

schattekes...... :) geniet van de laatste paar weekjesen hoop wat van jullie te horen als jullie back in town zijn!!!!!ga ik lekker voor jullie koken...wat jullie maar willen en ECHT zin in hebben........... tot snel dan hoop ik!!!goede en prettige reis terug!!!!dikke zoen voor jullie :) XXXXXXXXXXX DOEIIIIIIII

• 26 Mei 2010 - 15:23

Mms:

ach schatjes toch,
    wat een armoe aan aandacht en reakties en hygiene.

het moet niet erger worden zo langzamerhand.
    zo zie je maar dat als je te lang weg blijft de aandacht verslapt.

en voor de thuisblijvenden het gewone leven zonder direkte gezelligheid van jullie twee, gewoon verder door sukkelt in allerlei varieteiten.

xxx mms

• 26 Mei 2010 - 18:08

Oma:

Lieve kinderen,
    Naast de fantastische reiservaringen hebben jullie nu ook de keerzijde van welvaart ondervonden. Dit alles zal een onuitwisbare herinnering bij jullie achterlaten.
    Geniet nog van de laatste paar weken! Kom gezond en heelhuids weer terug. Ik kijk er ontzettend naar uit om jullie weeer te omarmen!

• 27 Mei 2010 - 11:50

Judith:

Tja de reacties worden wat eentonig. Geniet en zo, en de alledaagse nederlandse grijzemuisverhalen vallen in het niet bij jullie avonturen.
    Neemt niet weg dat ik smul van jullie avonturen en foto's!
    Tot op oma's verjaardag, 15 juni!

En ook nu: Geniet van de laatste weken chillen op het strand in een rietenhutje met een cocosnoot in je hand!

Dikke zoen van tante J

• 03 Juni 2010 - 08:43

Oma:

Hallo kinders,

Nog even genieten daar in het verre oosten en dan zien we jullie weer!
    Kijk er ontzettend naar uit!!!!!

Liefs, Oma XXX