We Loooove Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu We Loooove Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu

We Loooove Vietnam

Door: Michiel en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Michiel

19 April 2010 | Vietnam, Hanoi

Ha lieverds,
Een week in Vietnam en we zijn weer een beetje vetter geworden van het heerlijke eten hier. wel jammer dat ze overal vissaus in doen. ruikt indonesie naar kruidnagelsigaretten, vietnam naar een melange van rotte vis en durianvruchten (ruikt naar dooie hond).

de laatste twee dagen de mekong delta doorgetourd met de scooter. jammer dat de sleutel al rijdende uit het contact floepte en dat we later een lekke band kregen... het enige voordeel was dat ik in contact kwam met een dronken bandenplakker en zijn maten. mocht ik lekker een biertje met ze drinken.

morgen naar de oude vietcong tunnels en dan door naar mui ne aan het strand. mui ne staat bekend om het kitesurfen, de zandduinen en de productie van vissaus... schijnbaar ruik je het dorp voordat je het kunt zien...

tja nederland is zo gek nog niet met 21 graden en ge won er pel vlis en gruun ten. vietnamees praten is ondoenlijk dus daarom maar wat astens, dat lijkt er wel een beetje op.

nou, blijf schrijven en hopelijk zijn jullie weer verlost van het zand uit ijsland.

grtzz Leonie en Michiel

• 19 April 2010 - 17:00

Lieke:

Klinkt heeeeerlijk allemaal! :)

• 19 April 2010 - 17:54

Richard:

En dan te bedenken dat wij hier zo heerlijk kunnen eten en lekker aan het strand liggen met een biertje of een of andere andere versnapering en dan gewoon een bitter garnituurtje kunnen bestellen !!! Maar goed wij hebben dan wel niet die mooie natuur en de kennismaking met een andere cultuur..... maar goed zo heeft dus iedere plek zijn eigenheid, gelukkig maar.

Have fun in de tunnels en met name op het strand waar jullie dan eindelijk weer eens de vlieger voor de dag kunnen gaan halen !!! geniet ervan en zorg maar dat jullie weer wat aansterken anders waai je straks nog naar Loas ..... groetjes en XXX PA.

• 19 April 2010 - 18:17

El:

deze bromscooters zijn hier ook bij de vleet te vinden. Wat voor lekkere hap koop je daar?

• 19 April 2010 - 19:02

Naatje:

superrrrrrrrrrrr weer zeg!!!!!!maar die durian stinkt echt enorm he,hahahaha!!dag schatkes xxxx naatje

• 19 April 2010 - 20:09

Oma:

Weer een mooi verslag, nu vanuit Vietnam met leuke foto's. En steeds een ander luchtje. Hier hebben we soms "stront"lucht, wat ik toch ook wel speciaal vind. Dat hoort bij het platte land. Gisteren heerlijk lenteweer gehad, vandaag minder warm, maar wel zon. Wij genieten dus ook maar dan dicht bij huis.
    Snuif maar flink, misschien kun je DAT later thuis dan nog herinneren.
    Tot the next time
    Liefs, Oma XXX

• 21 April 2010 - 08:07

Joris :

nice one!!al met een ak en ander oorlogstuig mogen sproeien???
    moet over 2 weken mn villa uit en ga naar beverwijk verhuizen(antikraak)
    de foute stulp is niet meer, maar wel fijn dicht bij de bazaar waar je ook van de vietnamese cuisine kunt genieten!!!moet toch steeds aan jullie denken als ik weer zo'n loempia op een bedje van sweet chili mn slokdarm in laat glijden!!
    toch weer tijd dat jullie bier komen drinken en stoere verhalen
    vertellen over de stinkende jungle en de slachting in my lai.
    veel plezier!!

• 24 April 2010 - 08:53

Anniek:

Hey Globetrotters!

Leuk verhaal weer!!! Azie wordt zo ook wel aantrekkelijk om ook eens te gaan bezoeken!
    Geniet er nog van!!

Liefs Anniek