kia ora uit kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu kia ora uit kaikoura - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu

kia ora uit kaikoura

Door: Michiel en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Michiel

10 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

dag lieve kinders,
ook leuk dat sommige anonieme lezers onze avonturen volgen. hoop dat jullie op een dag uit de kast komen!

em ja we hebben nog gegolfd in qtowm maar ms moeten we nog een beetje oefenen... was wel leuk iig.

dunedin, zinkend schip van teloorgang en vergane glorie vol sons and daughters of bitches en bastards, jammer je weer achter te laten. maar we hebben nu genoeg pinguins gezien.

nu in kaikoura om morgen een whalewhatch te doen. lekker met een bootje de ruwe zee op om de dikhuiden van dichtbij te mogen zien(hoop dat ze thuis zijn. anders nemen we maar genoegen met andere speknekken, dolfijenen en zeeleeuwen bedoel ik dan. er zitten ook albatrossen zeggen ze. hebben we heel veel zin in.

net kwam er een man babbelen op de camping, interessante kerel, bleek soort maori chef op het noordeiland te zijn dus die heeft ons wat woorden geleerd.

de komende 5 dagen die we nog hebben proberen we hier afscheid te nemen en onze campingspulletjes te verkopen. dan op naar bali en kijken of we het in azie ook kunnen redden tussen de kakkerlakken en gebakken honden.

blijf lezen dan blijven we schrijven!!

houdoe, mik en leo

• 10 Maart 2010 - 08:57

Richard:

Hee Pinguin watchers, dus nu hebben jullie wel levende pinguins gezien! en was het een grote en indrukwekkende horde? Nu maar hopen dat jullie handelskwaliteiten dusdanig zijn dat je nog wat extra centjes eruit kunnen slepen met de verkoop van je camping spulletjes.
    Doe de wahls de groeten van me en zorg dat je niet van de boot valt want je bent toch maar een heel klein poppetje tussen die gigantische dieren....

geniet ervan jongens en alvast een goeie reis gewenst naar Azie !!

XXX PA

• 10 Maart 2010 - 11:00

Matthijs:

Heeeey!!!
    Hoe is het daar??
    Ik zit nu in Australië, helaas wel helemaal aan de andere kant van jullie!!!
    Groetjes Matthijs

• 10 Maart 2010 - 11:19

Mms:

hari kiri dus,
    als je het maar laat!!!!
    of was dat hara kira???

ach maakt niet uit.
    het is wat het lijkt te zijn.
    en een pinguin is een pinguin en een kakkerlak een kakkerlak,
    als je het maar kunt onderscheiden.....
    net als van die lekkere schatjes die je nek in glijden terwijl je doodleuk aan het wandelen bent, en die je vervolgens leegzuigen.
    lekker buitenlands bloedje, mmmmmmm

dag scheetjes,
    lekker doorgaan met genieten en hondjes eten.
    geen rauwe kost, en vooral opletten en erbij blijven als ze iets te eten klaarmaken.
    haha

heb je genoeg spekjes verzameld om azie door te komen ?
    geen eieren eten of iets met eieren.

dag liefies.....

• 10 Maart 2010 - 16:34

El:

niet getreurd mike, in bali kan je weer de javaanse jongen spelen zoals in je beste kokjaren aan de kleine berg. met inspiratie opgedaan van Tros tv chefkok, Lonnie (en zijn zeer appetijtelijke assistente hoe heette ze ook alweer) weet ik zeker dat je je tegoed zal doen aan overheerlijke spijzen in het land van boedha,shiva en krishna.
    Selamet Makan die Ajam sètan.

• 10 Maart 2010 - 19:40

Oma:

Hoi travellers,

Succes met de verkoop van je campingspullletjes en goede reis naar het volgende "rustpunt". Geef je ogen goed de kost en maak veel foto's zodat wij na jullie terugkomsdt ook kunnen genieten (zonder jaloers te worden!)
    Pas goed op je zelf en kijk uit voor vreemd eten!!! (diarree).

Tot het volgende verslag.

Dikke kus van oma XXX

• 10 Maart 2010 - 20:04

Anoniem:

michiel, hoezo ga je whales watchen je kan toch ook gewoon in de spiegel kijken?

• 11 Maart 2010 - 08:08

Naatje:

hey hey poepjes :)goede reis alvast en ook daar weer fijne en fantastische tijd....ennuh gebakken hond wil ik niks van horen ;( haha !!!maken jullie geen foto's meer?dikke kus naatje en beestje

• 14 Maart 2010 - 21:26

Anoniem:

ik kom alleen uit de kast als jij ook uit de kast komt

• 15 Maart 2010 - 07:49

Lieke:

Veel succes met afscheid nemen van Nieuw-Zeeland, en veel plezier met het voorbereiden van Azie!
    Het klinkt echt goed allemaal, maar de tijd vliegt voorbij zeg!
    Ah, en dan op Bali, lekker aan het strand luieren, wat heerlijk :)
    Veel plezier!!! Liefs, Lieke

• 16 Maart 2010 - 13:58

Joris Compiet:

ziet er allemaal goed uit homotjes!!de brabantse woordtovenaar extince kwam nog even zingen in amsterdam, ben er met de mauzert gaan kijken maar geluid was ass.
    jammer van salmonella en tiki en klote dat jullie ook nog naar bali moeten!!!hebben nog wat vrienden uit brighton op koffie gehad nu weer even rustig tot p and c ons komen vervelen.
    sterkte daar in azie en probeer er toch maar wat van te maken