Routeburn, Qtown en Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu Routeburn, Qtown en Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu

Routeburn, Qtown en Dunedin

Door: Michiel en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Michiel

07 Maart 2010 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Hallo lieverds,

Begint de lente al zijn intrede te doen bij jullie? Hier is t nogsteeds heerlijk, al hebben we de laatste tijd wel wat buitjes gehad, nu is dat natuulijk niet zo erg, behalve als je net begint aan een wandeling van 5 dagen en de regen de rivieren en watervallen laat overstromen. Dan worden de voetjes nat :) Verder was de tocht prachtig, zulk mooi uitzicht over zo'n bijzonder landschap!
In Queenstown hebben we Michiels oude huisje bekeken en bij zijn oude werk. En Michiel heeft een alombekende Ferg Burger gegeten (een belachelijkgrote hamburger op een net zo groot broodje, ter grote van zijn hoofd), ik een zakje friet, in Nederland zou dat een familiezak heten..... Maar wel lekker!! Ja, daar ontkomt t ons niet aan, al was t 5 dagen eten uit poederzakjes voor ons een ware straf. (Om t gewicht te beperken aten we instant voer).
Nu zijn we in Dunedin, hopelijk kunnen we morgen pinguins zien en dan rijden we naar kaikoura waar we walvissen gaan zien, hopelijk! En dan is het helaas, helaas, tijd om naar Christchurch te gaan en dit geweldige land gedag te zeggen! Toch zijn we ook wel een beetje benieuwd en beginnen de kriebels te komen voor Azie, een heel nieuw avontuur!! Op 15 maart vliegen we sochtends naar Bali.

We houden jullie op de hoogte!!!!

Kus

• 07 Maart 2010 - 09:00

Debbie Buitelaar Aar:

Ow, wat klinkt dat heerlijk!! Ik heb er zo'n goede herinneringen aan ;)...geniet nog van de laatste dagen NZ!!

XXX DEB

• 07 Maart 2010 - 10:29

Judith:

Wij gaan vandaag ook avonturen beleven. We gaan met Marijke en Pauline het woeste wilde water op van het Ij met de pont! Op naar een bakje koffie aan de overkant in Noord. Spectaculair!
    Maar de vogeltjes in de tuin beginnen alweer te fluiten en de lente komt er echt aan, behalve dat het nog vriest.

Aai de walvis voor mij.

Liefs!

Judith

• 07 Maart 2010 - 12:26

Oma:

Hoi luitjes!
    Wat een heerlijk leven hebben jullie momenteel! Geniet, geniet zoveel je kunt, maar ik twijfel daar niet aan. En wat fijn voor de thuiszitters om dat allemaal zo mee te kunnen beleven! Je vorige verslag is bij mij niet doorgekomen en ik was al een beetje bezorgd. Maar gelukkig is alles goed en jullie hebben prachtige foto's gemaakt! Leuk om jullie zo te zien.
    Succes en veel geluk op jullie verdere trektocht!
    Liefs van oma XXX

• 07 Maart 2010 - 21:12

Naatje:

hey skatjes,fijn dat jullie t zo fijn hebben :)maar dat eten in poeder zakjes en instant voer das wel minder,haha!mja als jullie naar azie gaan kun weer lekker eten......en smaakt t extra lekker!ik ben ondertussen weg bij plaza en ben begonnen bij genneper,is erg leuk :)maar skatties nog fijne leuke tijd in nz en op naar 15 maart bali...ik ben echt zoooooo jaloers op jullie,hihi!!!!dikke kus en knuffel naatje

• 07 Maart 2010 - 21:12

• 07 Maart 2010 - 21:15

Naatje:

en oeps.............weet niet wat ik gedaan heb maar mis jullie zo erg dat ik 2x t zelfde plaats ;p doepieeeeeee xxx naatje

• 08 Maart 2010 - 08:47

Pauline:

nou nou dat is een hele klus.

dan kan je wel droge zakjes voer meegenomen hebben, als je liters regen mee moet zeulen is het ook niet fijn.

jammer dat jullie nieuw zeeland moeten verlaten?

nieuw avontuur wacht dus.

veel plezier !
    ben je al korrelig? Leonie.

xxx mms