Foto's - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Michiel en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Michiel

11 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Taupo

Aangekomen in Taupo, stinkend naar het kampvuur van gisteravond, doen wij ons best wat eerste foto's online te krijgen!!
Dan kunnen jullie mooi zien hoe fijn wij t hebben!!!

  • 11 Februari 2010 - 00:42

    Richard:

    Wow, wat een uitgestrektheid, maar ik kan ook zien dat de mensen het er daar ook goed van doen (liggen boven een gemiddeld gewicht tov hun lengte) hahaha.

    Geniet ervan en vergeet niet uit te rusten en te "ZIJN" !!

    liefs Pa

  • 11 Februari 2010 - 11:13

    Oma:

    hoi Leonie en Michiel,

    leuke foto's hoor. Zijn de mensen daar allemaal zo dik??? Maak zoveel mogelijk foto's dan kun je nog jaren nagenieten (en wij ook).
    Liefs en goede reis verder. Oma xxx

  • 12 Februari 2010 - 14:30

    Judith:

    Haaa DE foto!! Stond ernou een kruis op de grond vanwaar je die foto moest nemen?! Ik krijg er heimwee van. Jullie zien er gelukkig uit (alsof dat het er heel leuk is samen)!

    Liefs
    Judith

  • 15 Februari 2010 - 18:44

    Sjoerd En Barbara:

    Hallo liefies,
    LEUK!!!Kiekjes...Het straalt er van af,jullie hebben het kei leuk. Mooi zo!!!Hier blijft het maar sneeuwen en het is koud. Ik heb d'r nu echt helemaal genoeg van. Ik wil ook een zonnetje, stuur eens wat hier heen. Verder gaat het goed, we zijn vandaag,maandag 15 feb,officieel op de helft van de zwangerschap. We hebben vorige week de kleine weer gezien op de 20 weken echo. Inmiddels nu zo'n 170 gram en 23 cm van hoofd tot voetjes. Ik kan het kleintje goed voelen in mijn buik. De eerste dag in Rome was de eerste keer dat Sjoerd het ook kon voelen. Super mooi moment. Jammer dat ik het je niet kan laten voelen nu, het is echt zo bizar. Maar dat komt wel weer. Rome was trouwens heel gaaf. Heel veel gelopen, ik was elke dag helemaal stuk,maar het was de moeite waard. We hopen snel weer wat van jullie te horen,geniet lieverds
    Dikke kussen van ons...
    Sjoerd, Barbara en de kleine.

  • 26 Februari 2010 - 10:46

    Naatje:

    mosterd na de maaltijd dat ik nu pas reageer....haha zie nu alles pas!wat gaaf zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie en Michiel

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 16414

Voorgaande reizen:

01 Februari 2010 - 15 Juni 2010

Michiel en Leonie - Onze reis!!

01 Oktober 2008 - 06 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: