Een week lang. . . . - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu Een week lang. . . . - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu

Een week lang. . . .

Door: Michiel en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Michiel

10 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

Ha lieverds!!

Zo, een week, 1500kilometer, 3tanks benzine, honderden sand-flies, 6 prachtige kampeerplaatsen, een paar koude doches, wat verbrande schoudertjes, ongelofelijk vriendelijke en behulpzame mensen later zijn we nu in rotorura. Een kleine omschrijving van onze tocht tot dusver: na onze eerste nacht in het hostel zijn we de volgende ochtend meteen opzoek gegaan naar een tent en weg uit de stad, op avontuur!! Vanaf Auckland zijn we via de Bay of Islands helemaal naar het aller noordelijkste puntje gereden, Cape Reinga, prachtige zanddunen, heerlijke zeewind... We hebben tot nu toe elke nacht ergens anders geslapen, steeds op DOC campings, steeds weer de mooiste plekjes (altijd aan de zee, rivier, meer...)En het begint een gewoonte te worden sochtends al onze spullen en de tent weer in te pakken en door te rijden naar het volgende paradijsje! Fruit en groente kopen we onbespoten in kleine stalletjes langs de weg dus we hoeven hier niet te verhongeren!! Het links rijden begint al een beetje te wennen al weet ik nogsteeds niet precies welke kant ik nu moet opkijken als ik door de stad loop (gelukkig is dat in de auto makkelijker).
Gelukkig gaat t slapen wat beter, ik heb toch wel wat moeite gehad te wennen aan dit nieuwe ritme.
We hebben al flink wat mooie plaatjes geschoten alleen ben ik mijn kabeltje vergeten mee naar dit internetcafe te nemen dus die houden jullie tegoed!!!
Tja..... dan weten jullie toch een beetje hoe het er hier aan toe gaat!
Ik hoop dat met jullie alles goed gaat, wens mijn lieve zusje een hele fijne verjaardag morgen, wil Sjoerd graag bedanken voor alle fijne spulletjes want we hebben er elke dag veel plezier van! En een hele dikke kus, en zonnestralen (en een vleugje rotte eieren om jullie een idee te geven hoe het ruikt in rot-orura!!!!)
xxxxxxxx
Michiel en Leonie

  • 10 Februari 2010 - 00:40

    Richard Kusters:

    hallo lieve dochter en Michiel,

    verdorie, jullie maken er nog een druk programma van! hebben jullie wel de tijd genomen, om naast van alles te bekijken, ook lekker te relaxen en te genieten van het in New sealand zijn? Voor jullie is het vakantie en levens ervaring dus absorberen maar. Ik zit nu in Maleisie, das halfweg van waar jullie zitten, maar helaas ben ik niet in de gelegenheid om lekker rustig te zijn en te relaxen, maar ondanks dat gaat het ook goed hier. Dus mij maak je niet jaloers met jullie lekkere weer want hier is het 38grC :-) (maar goed das dan ook wel weer erg warm).
    Super hoor luitjes dat jullie dit doen!! geniet er met volle teugen van!!

    Maar als ik zo je email lees en ik kijk ff op google earth dan lijkt het me wel super om daar zo rond te trekken en te zijn, dus een beetje jaloers ben ik wel hoor. begrijp het niet verkeerd want ik gun het jullie van harte, maar mezelf eigenlijk ook wel hahahaha.

    nou Leonie, heel veel liefs en een dikke Kus van je PA en een big hug voor Michiel.

  • 10 Februari 2010 - 08:26

    Hillie :

    Heee Schatjes! 1 week zijn jullie weg en het klinkt echt alsof jullie al maanden aan het trekken zijn. Lekker hier en daar kamperen, het klinkt heerlijk! Nog een paar weekjes meer en je weet niet anders meer dan lekker touren en van hop naar haar gaan.

    Hier is het echt februari, iedereen is wat moeiig en gaar. Carnaval begint dit weekend dus dat zal wel lachen worden. Er komen mensen vanuit Utrecht in Eindhoven carnavallen, die zullen hun ogen uitkijken! En ik ga trouwens stoppen op mijn stage, ik ben opzoek naar iets nieuws. Iets waar ik wat verder in kan groeien i.p.v. saai op kantoor zitten. Ik hou jullie op de hoogte van wat ik ga doen.

    Nou schatjes tot snel!

    Liefs

    Hillie & Roo

  • 10 Februari 2010 - 19:27

    Oma:

    wat heerlijk om dit te kunnen meemaken!
    Geniet met volle teugen, want dit doe je echt niet elk jaar!
    Liefs, dikke kus en tot het vo;gende verslag! xxx

  • 11 Februari 2010 - 22:04

    Joris Compiet:

    lijkt een beetje op de bakkumse camping daar
    en die dikke,korte mensen zonder nek hebben we bij de bazaar ook!
    probeer er toch maar het beste van te maken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie en Michiel

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 16416

Voorgaande reizen:

01 Februari 2010 - 15 Juni 2010

Michiel en Leonie - Onze reis!!

01 Oktober 2008 - 06 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: