we leven nog - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu we leven nog - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu

we leven nog

Door: Michiel en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Michiel

03 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

hallo allemaal,

hier ons eerste berichtje, we willen jullie graag vertellen dat we veilig zijn aangekomen in auckland na een lange maar voorspoedige reis.

ja effe opscheppen meteen maar: het is 25 graden met een blauwe lucht.

we hebben onze vieze lijven gedouched en meteen onze zomerkleertjes aangetrokken!!

hoop dat het bij jullie ook mooi weer is met een vers laagje sneeuw

morgen gaan we naar het warehouse om een tent te kopen en gaan we richting 90 mile beach om daar te wildkreperen en aan het strand te hangen.

zaterdag schijnbaar ook whaitangi dag, grote feestdag hier, kwamen we vandaag toevallig achter dus zal wel interessant zijn.

we hebben vandaag onze auto opgepikt en michieltje mocht met zijn jetlag het beest door de drukke avondspits rijden aan de linker kant van de weg..... da was niet zo fijn....

nu gaan we lekker ons bedje in en genieten van een heerlijke nachtrust want met al die huilende babies is er van slapen weinig gekomen in de vliegtuigen.

De groeten daar!!!
we'll keep you posted!!

Michiel en Leonie

• 03 Februari 2010 - 09:33

Barbara En Sjoerd:

Hallo Lieverds, wat fijn iets van jullie te horen!!!Pff dat jullie er nu pas zijn, echt een lange reis, maar voor 25 graden en een blauwe lucht had ik het ook wel over.Wat was jullie vertrekdag toch een rare dag,maar gelukkig zijn jullie nu weg, en kunnen wij aftellen naar jullie thuiskomst.Ik hoop echt dat ik nog instaat ben jullie op te wachten op het vliegveld. Maakt niet uit met wie jullie terug willen rijden, ik zou er graag zijn als jullie landen. Ik weet alleen niet of dat dan nog kan,we zien wel,duurt nog zoooo lang.
    Aller liefste vriendje en vriendinnetje van ons, have the time of your life. Geniet,ruik de zee,voel het zand en de warmte van de zon,zet al je zintuigen op aan, en neem de mooie herinneringen met je mee.

Tot jullie volgend bericht, en van sjoerd moet ik zeggen,kijk uit met wild kreperen,en natuurlijk heel veel liefs van de andere kant van de wereld. We missen jullie nu al,zit ik hier verdorie weer te janken.
    Dikke Dikke kussen van ons.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Doei doei

• 03 Februari 2010 - 09:40

Joris Compiet:

kia ora,goeie shit lekker chillen
    met the bro's!!!veel plezier!!oja,heb een huisje in adam

• 03 Februari 2010 - 15:44

Hildie :

Jeeej, fijn om iets van jullie te horen. Hier gaat ook alles prima, het is even wennen om andere huisgenoten te hebben maar het gaat allemaal goed! Het weer is hier heel wisselvallig, het verschilt tussen of regen of natte sneeuw, of veel gewone sneeuw :) Keep us posted van jullie avonturen!

Liefs Hildie

• 03 Februari 2010 - 16:24

Elfrus:

Mooie reis Michiel en Leonie!! Wordt helemaal jaloers. Heerlijk on the road zijn. Elke dag weer wat anders. Had jullie gaarne mijn pick up truck geleend haha. Geniet ze!!

• 03 Februari 2010 - 18:25

Pauline:

zo kinders dat is heel erg mooi! ik ben blij dat het goed is gegaan allemaal. en dat de korrels onbestraald zijn meegereisd! haha en ik heb jullie nog een sms gestuurd met de gevraagde informatie. wat een leuk begin van een 4 en een halve maand durende huwelijksreis.......... hihi.
    en daarna dan zullen jullie elkaar wel nog beter kennen. hoop ik.
    dan kan het grote avontuur voortgezet worden in de tour naar rotjeknor. diploma nog niet gevonden, maar komt zeker komende twee weken boven water. plus de andere spulletjes die zoek zijn. dag schatjes, knuffel mekaar maar lekker levend. liefs van pauline

• 03 Februari 2010 - 19:06

Oma:

Dank voor je reisverslag. Heel leuk!!
    Ik heb maandagmiddag nog gebeld om je goede reis te wensen, maar je was niet meer bereikbaar.
    Hou ons op de hoogte van je belevenissen!!!!
    Liefs en dikke kus, Oma

• 03 Februari 2010 - 20:54

Judith:

Hee Leonie en Michiel!

Fijn bericht van down-under. Beetje op het strand hangen....
    Dat ik daar ook wel zin in heb? Nee hoor. En die huilende babies tja, het moet ook een beetje afzien zijn...
    Maar heb vooral een geweldige tijd daar samen!

Liefs
    Judith

• 04 Februari 2010 - 20:05

Lieke:

Hey!
    "We leven nog"... Ik had ook niet anders verwacht!
    Fijn dat jullie er nu zijn, met het autootje en nu ook de tent en de rest van de spulletjes :)
    Gaat het rijden aan de linkerkant al iets beter nu? En hoe is het strandje, welverdiend na die weken hard werken en sparen, en zeker na zo'n lange vliegreis!!!
    Ik ben er ook, in gedachten dan :)
    Liefs, xx Lieke

• 05 Februari 2010 - 23:26

Liz:

Ik vind dat ze de noord-zuid lijn moeten afblazen en het materiaal moeten gebruiken voor een NL-NZ tunnel, recht door de aarde heen. Een vette glijbaan, ingesmeerd met olijfolie uit de Haarlemmerstraat-die de uitjes van de frikadel nog beter naar voren doet komen als je 'm zou proeven na het nuttigen van zo'n delicate gefrituurde uit de kluiten gewassen bruine stick. hé maikel?
    Ik vind het fijn om te horen dat jullie nog leven, best tricky namelijk want jullie staan op ze kop- ik vind het knap.

Acrobaten, keep it surreal!

X

• 07 Februari 2010 - 11:41

Pama:

ha goody's

Wat stoer dat links rijden! Heerlijk dat zonnetje. Ga maar veel leuke dingen doen en pas goed op elkaar !!
    liefs.

• 07 Februari 2010 - 11:41

Pama:

ha goody's

liefs.

• 09 Februari 2010 - 17:53

Sanne:

ahhhh krijg er spontaan heimwee van! blauwe lucht en links rijden :)

heel heel veel plezier en enjoy!!

liefs San