avontuurtjes in berlijn - Reisverslag uit Berlin, Duitsland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu avontuurtjes in berlijn - Reisverslag uit Berlin, Duitsland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu

avontuurtjes in berlijn

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Michiel

04 Oktober 2008 | Duitsland, Berlin

Dag lieverds!

Dan hier een berichtje uit Berlijn.
Allereerst, het is hier belachelijk koud! gelukkig heb ik genoeg dikke truien bij om meyelf warm te houden, en ik moet zeggen, het went.
Gister kroegentocht gedaan en zoals je al verwacht, ja, dat was leuk, veel mensen ontmoet die hier op reis zijn, veel australiers vooral. Veel mee gepraat, over vanalles en veel inspiratie opgedaan voor mijn project, gelukkig maar. Want toen we hier aankwamen, de eerste dag, dacht ik, owjee, ik hoop maar dat hier iets uit gaat komen. Vanavond nog en dan morgenavond terug in de bus, gezellig tussen alle polen, terug naar nederland.
Voor de team building werpt deze trip ook zijn vruchten af. we leren elkaar op een andere manier kennen, trekken de hele dag met zn vieren op. Dat zal de rest van het project zeker ten goede doen, daar ben ik van overtuigd!
Berlijn is een grote, indrukwekkende stad maar heeft niet mijn hartje gestolen om als lievelingsstad uit de bus te komen. wel bizar die geschiedenis van deze stad die je overal terug ziet. en gisteravond heb ik een heel ander berlijn gezien, leuke barretjes en tentjes, daar gaan we vanavond terug. Ik zal jullie ook het filmpje laten zien wanneer ik terug ben, hoop dat dat jullie een beeld kan geven van deze stad.

Tot maandag,
xxxxxx

  • 04 Oktober 2008 - 21:27

    Sanne:

    HIER IS HET OOK KOUD Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    tot snel roomy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlin

Leonie en Michiel

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 16394

Voorgaande reizen:

01 Februari 2010 - 15 Juni 2010

Michiel en Leonie - Onze reis!!

01 Oktober 2008 - 06 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: