het avontuur loopt ten einde :-) - Reisverslag uit Lefkáda, Griekenland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu het avontuur loopt ten einde :-) - Reisverslag uit Lefkáda, Griekenland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu

het avontuur loopt ten einde :-)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Michiel

11 Augustus 2008 | Griekenland, Lefkáda

zo, al een tijd geleden maar nu dan een klein berichtje vanuit het plaatselijke barretje in ligia, terwijl ik een biertje nuttig na weer een dag hard werken :-)

Over twee weekjes kom ik weer terug naar nederland, 23 augustus vlieg ik naar nederland, waar ik zo langzamerhand wel naar uitkijk! Ik heb het heerlijk gehad hier maar zal ook blij zijn jullie allemaal weer te zien!

Vorige week ben ik een dagje naar een ander eiland geweest, dat was echt super, net alsof je van de rest van de wereld gescheiden was, on top of the world, heel bijzonder! De foto's heb ik nu niet bij maar die zal ik binnekort bij dit berichtje zetten!
verder ben ik begonnen aan kitesurf les, echt geweldig vind ik dat! Verder ga ik deze week mijn duikbrevet afronden, heb alle oefeningen en theorie gedaan, nu laten zien dat ik zelfstandig kan duiken, jaja!

En veel leuke mensen ontmoet! Zo bizar om te merken dat je in korte tijd hele goede vriendschappen op kan doen! Fijn gevoel!

En overmorgen ga ik ga ik zeilen met iemand die een zeilboot heeft, dat wilde ik al vanaf het begin, ben heel benieuwd, is vast fantastisch op het water hier, er komen zoveel zeilboten voorbij hier, ook als ik aan t werken ben. En mensen die vanaf te boot naar de taverna komen om te eten! Later als ik oud en rijk ben wil ik ook een boot :-)

Nu zijn jullie weer een klein beetje op de hoogte, ik zie jullie over 2 weekjes, ga ik weer verder mijn biertje opdrinken, dikke kussen!

xxxx

  • 11 Augustus 2008 - 08:25

    Barbara:

    hallo lieverd, goed om weer eens wat van je te horen.Zeilen is echt kei leuk, ik denk wel dat je een leuke dag gaat hebben.misschien volgend jaar maar eens met het groepje gaan zeilen...het duurt niet lang meer en dan ben je weer in het saaie nederland, waar je zult merken dat niks is veranderd als je ff weg gaat. dus geniet, en doe dat met volle teugen, dan zien we je snel weer. dikke kus en tot snel dan maar, barbara en robert

  • 11 Augustus 2008 - 14:35

    Oma:

    Hoi Leonie, fijn dat je weer een verslagje gestuurd hebt. Ja,ja, het aftellen is begonnen. We kunnen al zeggen: volgende week zien we je weer! Geniet nog even en succes met duiken en kite-surfen! Dikke kus.

  • 11 Augustus 2008 - 15:14

    Hilde:

    Heee lieve Leonie! Fijn om weer wat te horen! Vond je telefoon laatst erg fijn! Ik kijk uit naar je terugkomst.. zoals je al weet zijn Lieke en ik dan nog in het buitenland :( maar we zullen het uitbundig vieren als je terug komt! Geniet nog even van je laatste weekjes daar!

    Dikke kus

    Hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Lefkáda

Leonie en Michiel

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 16387

Voorgaande reizen:

01 Februari 2010 - 15 Juni 2010

Michiel en Leonie - Onze reis!!

01 Oktober 2008 - 06 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: