Aankomst - Reisverslag uit Lefkáda, Griekenland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Lefkáda, Griekenland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Michiel

07 Juli 2008 | Griekenland, Lefkáda

Zo dan het eerste berichtje vanuit het prachtige zonnige LEFKADA.

Zaterdag was ik nog brak van de avond ervoor (wat leuk dat er toen zoveel van jullie waren gekomen :-)) en dan zo'n vliegreis, maar toen ik dan eindelijk geland was en met mijn grote oranje koffer het kleine vliegveldje uitliep opzoek naar een taxi, leek het of ik alles weer vergeten was! Al in het vliegtuig zag ik hoe dichter we bij griekenland kwamen de zee blauwer en blauwer worden en de bergen mooier en groener. In de taxi begon mijn glimlach, in dit prachtige land mag ik de komende twee maanden verblijven :-) En die glimlach is nog niet verdwenen. De weg naar het restaurant heb ik wat van de omgeving kunnen zien, met alle gekleurde huisjes zoals ik dat kende van de kaartjes en foto's van griekenland :-) waauw!! Meteen dacht ik; ik snap marjon wel, dat ze haar leventje in nederland heeft geruild voor een leven hier.
De taverna ligt aan de zee, bijna alle tafels staan aan het water! (Foto's komen nog hoor)
De avond dat ik hier aankwam heb ik meteen wat kunnen helpen maar daarna ben ik moe naar de kamer gegaan die ze gehuurd hebben voor mij hier een paar minuutjes vandaan. Daar aangekomen werd ik zo hartelijk ontvangen door de eigenaren van het huis! Er werd meteen een groot bord watermeloen voor mijn neus geschoven, zo lief :-)
Gister heb ik al meegeholpen in het restaurant,vandaag ga ik de rest doen, strakjes eigenlijk al.
Ik ben vandaag gaan zwemmen, heerlijk :-)
Volgende keer meer, goed?
Dan ga ik zo eens een lekkere griekse salade bestellen in de keuken, ofja, aanwijzen op de kaart want communiceren met de keuken dat gaat amper, maar met handen en voeten komen we een heel eind :-)
Hoe is het daar in nederland?
Tot snel maar weer, zal wat foto's maken, dan snappen jullie alle smileys in dit berichtje :-)
Dikke kussen!!!!!

  • 07 Juli 2008 - 13:56

    Richard:

    Zo, das voor jouw erg super !!! de vraag naar hoe het in nederland is, is wel een lekkere. veel regen met veel wind echt K...(klote) - weer.

    nou meissie, geniet ervan en super dat je zo goed ontvangen bent. daar heb je toch mooi flink mazzel mee !!!

    dikkie KUS !!! ook van Marijke en Hilda.

  • 07 Juli 2008 - 14:55

    Oma:

    Wat een leuk bericht, zeg! En fijn dat ze zo gastvrij zijn. Geniet zoveel je kan, maar kom a.u.b. wel na die 2 maanden terug bij ons!!!!!! Liefs en kus, oma

  • 07 Juli 2008 - 15:20

    Eric:

    Heey leonie! Dat klinkt echt super! Ik ben natuurlijk errug benieuwd naar de fotos;) En het was zeker gezellig vrijdag! Ik hoop dat je leuke collega's hebt en natuurlijk leuke gasten:) hier is het weer wat minder.. We missen je nu al hier! Super veel plezier!

    Liefs! Eric

  • 07 Juli 2008 - 20:31

    Lieke:

    jeej, Leonie, dat is echt super!Ik ben echt heel erg blij met dit berichtje, stelt me helemaal gerust.
    Ik heb mijn portfolio vandaag gemaakt en ben er blij mee :)
    Heel veel plezier, en succes met de bestellingen opnemen!
    xxxxx Lieke

  • 07 Juli 2008 - 21:18

    Hilde:

    Hee lieverd!
    Ik was al vol verwachting aan het wachten op je eerste bericht! Je hebt een goed plekje gevonden hoor ik al.. Keep us posted.. Knuffel en kus.
    Hilde

  • 08 Juli 2008 - 06:33

    Marisa:

    Kan bijna voelen wat je bedoelt als je het zo beschrijft!!!!Dikke zoen,Maris.

  • 08 Juli 2008 - 09:52

    Sanne:

    roomy wat een helden berichtje! echt leuk om te horen dat je t naar je zin hebt, het is natuurlijk ook gewoon vakantie (: het is wat stil in huis zonder je, maar gelukkig hebben we lieke nu! heel veel genieten in ieder geval en fijne zomer in het zonnige greece!

    lfs

  • 09 Juli 2008 - 08:12

    Marion:

    Geweldig dat je het daar al zo goed naar je zin hebt. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar de foto's. Liefs en groetjes, ook van Nate.

  • 09 Juli 2008 - 20:00

    Bahia:

    Heey Chicka!

    Sounds amazing! Die smileys daar hou ik altijd erg van, zelfs zonder de foto´s kan ik me het al heel goed inbeelden. Jij, lekker in Greece, lieve mensen om je heen, heerlijke zon, zee en strand! Maar kijk wel erg uit naar de foto´s hoor!

    Hier in Spanje is het ook heerlijk. Maar ik ga je uitgebreid mailen, snel.

    Geniet ervan en tot snel.

    Dikke kus en veel liefs je vriendinnetje

  • 12 Juli 2008 - 20:28

    Pauline:

    tja voordat ik eens in de gaten heb hoe dit werkt ben ik wel effe een week te laat.

    dag schatje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Lefkáda

Leonie en Michiel

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 16413

Voorgaande reizen:

01 Februari 2010 - 15 Juni 2010

Michiel en Leonie - Onze reis!!

01 Oktober 2008 - 06 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: