Lefkas van onder water tot boven in de bergen! - Reisverslag uit Lefkáda, Griekenland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu Lefkas van onder water tot boven in de bergen! - Reisverslag uit Lefkáda, Griekenland van Leonie en Michiel Kusters - WaarBenJij.nu

Lefkas van onder water tot boven in de bergen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Leonie en Michiel

25 Juli 2008 | Griekenland, Lefkáda

Ja sou, ti kanis? (hallo, hoe gaat t?)

Het gaat prima hier!! Ik ben eens goed op ontdekkingsreis gegaan, heb een auto gehuurd om het hele eiland te kunnen bekijken. En het was prachtig! Alleen het rijden al was geweldig, zo'n mooi uitzicht.... amazing!! Ik voelde me wel dapper, zo alleen in een vreemd autootje, door de kleine bergweggetjes die soms zo steil waren.... poeh! Maar ik ben in ieder geval hellingproof nu, heb in mijn autocarriere nog nooit zoveel hellingproofs gemaakt als in die anderhalve dag haha! De weggetjes zijn zo smal hier. Op een gegeven moment wilde in naar een mooi strand, een vrachtwagen kwam me tegemoet en aan de rechterkant van de weg stonden auto's geparkeerd, ik moest de zijspiegels inklappen om uiteindelijk tussen de geparkeerde auto's en de vrachtwagen door te kunnen, oeioei, dat was spannend! En ik maar denken aan het vrouwtje van het verhuurbedrijf, die me waarschuwde voor het verhoogde eigen risico omdat ik nog geen 23 ben.... Hahaha

Ik heb een barretje ontdekt hier in het dorp, daar ga ik nu heen als ik uitgewerkt ben. Het is weer aardig druk hier, de taverna zit lekker vol elke dag. De laatste twee dagen waait t heel hard, heb zelfs mijn lange broek en een vest aangehad, heb was slechts 25 graden, brrrrrrr. Ja, ik weet dat jullie daar blij mee zouden zijn in dat koude kikkerlandje maar hier voelde het ook koud aan hoor :-)

Ik ben bezig mijn duikbrevet te halen. Het theorie gedeelte heb ik al gehaald, nu begin in van het weekend met de praktijk dingen. Het is zoooooo mooi hier, onderwater ook, maar bovenwater ook, ik ben in een bergdorpje geweest, echt super. En onderwater zie je de vissen zwemmen die hier savonds verkocht worden. Elke dag komt er verse vis, net nog een zalm van een meter ofzo en kreeften, waarvan er een paar nog leefden. Eentje hebben we vorige week aan een touwtje geknoopt en in de zee laten zwemmen, hij ligt er nogsteeds. We voeren m sardientjes hiehie... Tja, was wel ff slikken als vegetarier hihi!
Gister had de eigenaar een octopus uit het water gepakt en op de kant gegooid. Hij was een krabje aan t eten, echt heel gek om zo'n beest te zien bewegen, te zien lopen. En toen he hem teruggooide te zien lopen haha!

Nou, tis wel weer een groot genoege lap tekst! Ga nog wat foto's toevoegen en dat was t weer voor vandaag :-)

Liefs!!!!!

  • 25 Juli 2008 - 20:25

    Oma:

    Wat leuk dat je elke week 'n mailtje stuurt. Zo blijven we op de hoogte van je avontuur. Ik wens je succes met je duikdiploma, maar wees voorzichtig!!! We willen je graag terugzien! Liefs, dikke kus.xxx

  • 26 Juli 2008 - 09:21

    Barbara En Robert:

    Ach meiske toch, dat ziet er allemaal vet uit. inmiddels is het hier ook mooi weer, dus het leven ziet er hier ook zonning uit, we moeten alleen de bergen,zee,strand en vakantiegevoel er zelf bij denken.fijn om te horen dat je het naar je zin hebt, we missen je, en hpoen snel weer wat van je te horen. Hilde houd ons op de hoogt van je telefoontjes en smsjes. hele dikke kus, en geniet zou ik zeggen. dag meisie,tot snel.

  • 28 Juli 2008 - 09:29

    Sanne:

    Duikbrevet? Noorwegen is te gek, maar het water te koud om onder de zeespiegel een kijkje te nemen! Leuke foto's joh, mooi daar! Stel je voor dat je er live bent ipv die kiekjes! Heel veel fun nog boven en onder water en succes met je brevet, ben stiekem wel jaloers hoor!

    Groetjes van mij en Tom uit t noorden van Eidfjord (3 687 km boven je volgens Google Maps!)
    kus

  • 30 Juli 2008 - 17:03

    Ilse En Joey:

    He he ziet er allemaal echt mooi uit. Ik had nog niet mee gekregen dat je toch alleen bent gegaan.... maar echt dol! dapper van je! Hele mooie foto's.. ben jaloers!!! A.. genietze daar en kom heel terug.... (dan moeten we maar weer gaan sporten... op de TU)

    XXXXX tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Lefkáda

Leonie en Michiel

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 16378

Voorgaande reizen:

01 Februari 2010 - 15 Juni 2010

Michiel en Leonie - Onze reis!!

01 Oktober 2008 - 06 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: